Sık Sorulan Sorular

1. Karşılaştığımız olumsuz durumları nereye ve nasıl bildirmemiz gerekir ?
İstenmedik olayların meydana geldiği hattın adını, tarihini, saatini,aracın kod numarasını veya otobüsün plakasını olay anlatılarak Genel Müdürlüğümüze dilekçe veya fax ile bildirebilirsiniz.
Fax: 0 264 27 697 51

2. Servis güzergah değişiklik isteği ve benzeri istekler için nereye başvurmak gerekir?
Bu tür istekler için Sakarya VİB Genel Müdürlüğüne dilekçe ile müracaat etmek gerekir.

3. Şikayetleri hangi telefonlara bildirelim?
Şikayetlerinizi aşağıdaki telefon, faks ve e-mail adresimize bildirebilirsiniz.
Telefon : 0532 775 07 00 - 0530 601 32 32 - 0850 455 54 54 E-posta : info@sakaryavib.com.tr

4. Hareket saatine uymayan hareket görevlileri hakkında nasıl şikayette bulunabiliriz?
Hareket noktası ve duraklarda yazılı olarak asılan hareket saatlerine mutlaka uyması gerekmektedir. Uymayan görevliler hakkında dilekçe ile şikayette bulunulduğu taktirde ilgililer hakkında yasal işlem başlatılır. Zorunlu haller dışında, hareket saatlerine uymayan görevliler Hizmet sözleşmesi hükümleri doğrultusunda cezalandırılırlar.

5. Kayıp eşya için nereye müracaat etmek gerekiyor ?
Eşyanızı taşıma araçlarımızda unutmanız yada kaybettiğiniz takdirde Kayıp Eşya bürosuna şahsen veya telefonla müracaat edebilirsiniz. Kaybolan eşyanın niteliğini hangi güzergahta kaybolduğunu tarih ve zamanını eşyanıza ait bilgileri bildirmeleri halinde ilgili görevliden imza karşılığında eşyasını alırlar.
Kayıp Eşya Büro Telefonları : 0850 455 54 54

6. VİB KARTIN AVANTAJI NEDİR?
VİB KART; ANINDA İNDİRİM UYGULAMASI OLMAYAN SADECE VEZNELERDEN ALINAN BİLETLERDE ÖDEMİŞ OLDUĞUNUZ ÜCRETİN %10’U KADAR PUAN BİRİKTİREN VE BİRİKEN PUANLARLA BEDAVA SEYAHAT YAPILMASINI SAĞLAYAN PARA PUAN KARTIDIR.

7. VEZNEDEN BİLET ALIRKEN VİB KARTIMI (HERHANGİ BİR SEBEPTEN ÖTÜRÜ) KULLANAMADIM DAHA SONRA FİRMANIZA GELEREK VİB KART PUANLARIMI YÜKLETME ŞANSIM VAR MIDIR?

VİB KART; BİLETİNİZİ SATIN ALIRKEN KULLANMANIZ GEREKEN BİR KARTTIR, BİLETİ SATIN ALDIKTAN SONRA VİB KARTINIZA PUAN YÜKLENEMEMEKTEDİR.

8. İNTERNETTEN NASIL BİLET ALABİLİRİM?
İNTERNETTEN ALINAN BİLETLER İÇİN KREDİ KARTINIZI KULLANMANIZ GEREKMEKTEDİR. KREDİ KARTI DIŞINDAKİ KARTLARLA ( BANKA KARTI, MAAŞ KARTI,… VB) İNTERNETTEN BİLET ALINAMAMAKTADIR.

9. İNTERNETTEN ALINAN BİLETİN AVANTAJI NEDİR?

İNTERNETTEN SATIN ALMIŞ OLDUĞUNUZ BİLETLERDE BİLET FİYATININ %10’U KADAR ANINDA İNDİRİM UYGULANMAKTADIR.

10. İNTERNETTEN BİLET ALDIM FAKAT; HERHANGİ BİR SEBEPTEN ÖTÜRÜ SEYAHATİMİ GERÇEKLEŞTİREMEDİM. BU DURUMDA ÜCRET İADESİ YAPILIYOR MU?
İNTERNETTEN ALINAN BİLETLER; BELİRTİLEN GÜN, SAAT, GÜZERGAH VE KOLTUK NUMARASI İÇİN GEÇERLİDİR. ÜCRET İADESİ YAPILMAMAKTADIR.
NOT: SEYAHATİ GERÇEKLEŞTİREMEYECEĞİNİZİ ANLADIĞINIZ TAKDİRDE; ARAÇ KALMADAN EN AZ 15 DK. ÖNCE 0850 455 54 54 NOLU TELEFONLARIMIZI ARAYARAK SEFER SAATİNİ DEĞİŞTİRME İMKANINIZ BULUNMAKTADIR. (BU DURUMDA KOLTUK NUMARANIZ AYNI OLAMAYABİLİR.)

11. İNTERNETTEN SATIN ALMIŞ OLDUĞUM BİLETİN BİLGİ MESAJI TARAFIMA ULAŞMAMIŞTIR. İŞLEMİMİN GERÇEKLEŞİP GERÇEKLEŞMEDİĞİNİ NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?

İNTERNET SİTEMİZDE BULUNAN ‘ONLİNE İŞLEMLER’ BÖLÜMÜNE GELİP ‘HESABIM’ BUTONUNU TIKLAYARAK İŞLEMİNİZİ KONTROL EDEBİLİRSİNİZ.

 

Sitenin tüm hakları Sakarya Vib Turizm'e aittir.